lördag, november 18, 2006

Konstig gubbe på vift i väst


Hade en trevlig biodejt med Nives igår kväll. Vi gjorde som många andra redan gjort och vad stans nästan alla fjortisar valde att tillbringa en mörk fredag. Vi såg Borat. Störtskön! Bättre än förväntat, men jag vet inte hur mycket nakenscenen hade med omdömet att göra. Jag kunde inte bestämma mig om den var äcklig eller hysterisk rolig. Jag var helt andfådd av skratt efteråt iaf. Hade lugnat ner mig lagom till nästa. Men det är så det ska vara när man går på bio och ser en komedi.
Det var roligt att se när Borat checkade in på samma hotell jag och Nives bodde på första gången vi var i New York. Hissen han åkte har även vi åkt många gånger.

Idag är det premiär för min Jul på Liseberg-säsong. Känns sådär som sagt. Den som lever får se hur långlivad säsongen blir för min del. Det är helt ok om jag flyttar upp nästa vecka.

Inga kommentarer: