onsdag, november 01, 2006

Hej mitt vinterland

Adresslistorna är på g att bli färdiga, så vi vet till vilka företag vi ska skicka katalogerna. Den blev urtjusig, dock lite att ändra innan vi kan tycka den. Bland annat var det ett kort på en monter Event06 gjort med en felstavad skylt, så hela bilden var tvungen att tas om.
Hann göra hela hemtentan innan vi gick, var klar kvart i tre. Trodde jag skulle få sitta kvar hela dagen.

Fick reda på resultatet på reklam-tentan. Fick VG, men G i betyg på hans del. Helt ok. Jag är en av få i klassen som är nöjd, annars är det lite av VG-hets. Som om företagen i framtiden kommer kolla på det, att bara vara godkänd räcker.

Har ännu inte fått tag i berörd person där jag vill ha praktiken. Läste på nyheterna hemma att han haft en hetsig dag. Då får jag återkomma imorn igen då. Men att få svar snart vore ytterst skönt.

När jag vaknade i morse var det vitt på marken. Först när jag kom ut var det inte så kallt, men kände motsatsen tre sekunder senare. Innan jag lämnade hemmet tänkte jag på att det luktade vinter och tom lite jul hemma. Jag fick en mysig känsla i kroppen. Så den varma chokladen jag drack med Jenny, Erika och Maria efter skolan var verkligen på sin plats. Lite sportlovs-feeling sådär.

Hittade en svart kjol på HM att ha till Dvd-premiären på fredag. Efter frisören imorgon ska jag tillbaka och prova den. Jag hoppas den passar och att den även går att ha till hängslen, vilket pär planerna på outfiten.

Nu vill bror ha toast, och jag är väl ingen sämre syrra än att jag kan fixa det åt honom.

Inga kommentarer: