söndag, november 05, 2006

Försök #2

Igår skrev jag två långa inlägg om EMA och Dvd-premiären i fredags, men av en skum anledning försvann båda. Därför tänkte jag återskapa lite av dem.

Dvd-premiär i fredags som sagt. Årets Parkvårds-bilder i form av ett bildspel. Skitroligt att ha i framtiden, men att se det första gången är oxå speciellt. I denna upplaga var jag med mer än jag brukar. Bilderna på både mina vänner och mig var ovanligt bra. Skönt att slippa skämmas.
Drack mycket Törley så slutet av filmen är lite småluddig i minnet.

Hade styrt upp en present till A. Ström som fyllde 30 i onsdags. Han verkade verkligen uppskatta presenten och blev en aning tårögd. Lyckat!

Efter Maxxima fortsatte vi till Stage, Smaka och avslutade med efterfest hos Ferm. Gjorde det smarta och sov hemma, i min egen säng. Rätt skönt att sova ensam oxå. Då kunde jag göra vad jag ville igår morse, och jag valde nerbäddad i soffan. Så som man ska tillbringa en ledig helg, sådär lagom schleeten.

Eftersom jag var ute med parkvård inträffade det som sig bör några incidenter som kan betraktas som skvaller. P fick nästan till det med O. Oväntat, han är ju mest inne på blondiner. Av sin vän B blev han ”räddad” vilket jag inte tror han var helt nöjd med igår när han vaknade. C raggade på en blondin på Smaka och jag tror att de fortsatte efterfesta tillsammans, kanske tom tillbringade natten. Han är ju sån, den där C. Vi stötte ihop med M och D var som vanligt inte sen att koppla på charmen. Tror hon föll för det även denna gång. F fick ännu en avskild natt med L vilket jag tror att båda var nöjda med. J fick ett blomstersamtal och ilade iväg från efterfesten men visade sig hamna på B’s soffa. Kom R till slut iväg på efterfesten med Fattaru, e frågan.Har jag missat något? Info tack!!

Inga kommentarer: