torsdag, november 09, 2006

Dagens blogginlägg...

All credd till Fredrik Virtanen. Kunde inte skrivit bättre själv. Som huvudet på spiken!

"Grattis Britney - men VM-trögmedaljen är din
Skrivet av Fredrik 8 november 2006, klockan 11:26

Jag bryr mig tydligen om Britney Spears.
Nyheten om att hon skiljer sig från Kevin Federlin nådde mig mitt i en utmärkt kantarellrisotto och "House" på TV4 i går kväll och jag upplevde stor tillfredsställelse.
Jag blev glad för Britneys skull.
Han är en sån nedrans idiot.
Det syns ju på honom att han är debil. Det krävs ingen rasbiolog i naziriket för att känna igen en punschig slacker (vid tvivel: hör honom ”rappa”).
Kevin är en sann scrub.
TLC visste förstås bättre.
Men, visst: respekt för de strålande golddiggerkvaliteterna. En grabbig Anna-Nicole-manöver.
Men stackars, stackars, stackars Britney. Fed-ex-erline kommer försöka skinna henne på hälften av dollarmiljonerna och som lök på laxen måste Britney dras med herr baggyfåntratten hela livet eftersom hon ofiffigt nog valde att bli impregnated av honom.
(Ruskigt dåliga gener, förresten, de där barnen kommer att få Drew Barrymores barndom att likna ett ABC i lycklig barndom).
Å andra sidan måste förstås Britney tilldeles en gigantisk dumhetsmedalj i skinande platina med gröna smaragder on top (hängd i ett rosa gymlinne och polyesterbyxor) för att hon överhuvudtaget blev ihop med ett miffo.
Att lita på och bli ihop med någon som sviker sin gravida fru är grandiost idiotiskt. En verkligt underhållande white trash-dokusåpa, det hela.
Outbildades kärlek är nog trots allt ännu dummare än de utbildades.
Britney borde bli ihop med nån med klass. George Clooney, kanske. Det vore rart."

Inga kommentarer: