onsdag, september 27, 2006

Sista natten i stan

Då var vi framme vid den tråkigaste kvällen av dom alla, den sista. Åkte återigen in till stan, gick för femtielfte gången på gatan vi gått förrut, men åt på en ny resturang. Provade pizzan denna gång. Halvtråkig utan ost. Detta bara för att minnet av mozzarellan, som pizzorna tvingar ha på här nere och som alla utom jag gillar, efter då jag var sjuk i Barcelona å kände hur den växte i halsen inte var något jag vågade på igen. Strövade omkring efteråt, stod länge i en taxikö och avrundade med blåbärsmousse på hotellet. I efterhand vet jag att jordgubbsmoussen var bäst.
Hursomhelst var det idag iaf bra väder, alltid nått. Solen sken, jobbigt utan solglasögonen som nån tråkigt biatch stulit på jobbet. Men jag passade på att använda den vita hm-klänningen nu när man väl kan. Körde dock de svarta byxorna under. Funkade iaf hur bra som helst.
Nu ska jag se på film med far. Nån med Samuel L. Jackson. Jag gillar Samuel L. Jackson. Det ska nog gå bra det här.
Behöver jag påpeka att jag inte vill hem!

Karin; jag jobbar men kommer över ändå efteråt såklart! =)

Ciao bella!

Inga kommentarer: