onsdag, juli 05, 2006

Inte riktigt som jag planerat

Dagen har inte riktigt gått som jag ville. Kom upp och tvättat enligt planerat, men eftermiddagen var ingen höjdare. Skulle lösa några suduko strax efter lunch, och vad händer, jo jag somnar!! Jag sover bort hela eftermiddagen tills dess jag ska jobba. Om jag verkligen inte ville packa och fortsätta här kunde jag väl åtminstonde slöat ute i solen och fått lite färg? Men nej.
Det var heller inte meningen att jag skulle visa alla kondomer i plånboken för kön på statoil på vägen hem. Tycker sånt fortfrande e lite genant. Safe, javisst, men hela kön behöver ju inte få veta sånt!

Läste precis om det tragiska som hänt på Parken Zoo i Eskilstuna. Jag hoppas verkligen att det inte är någon som e bekant. Tänk om det hade hänt på Liseberg! Ytterst tragiskt.

Nu ska jag trots den sena timman laga lite mat. Ska vara duktig och ta med mig imorn oxå. Detta för att få lite energi så jag kan hålla på längre inatt än tidigare. Har tom laddat med Red Bull. För att jag saknar Emma, Sofia och Kristin lite.

Men jag är iaf glad att det till slut blev Frankrike som gick till final. Ska jag titta på. Fan....jag som skulle varit där!

Inga kommentarer: