onsdag, juli 05, 2006

Brist på sovmorgon

När man lever ett vanligt Lisebergs-liv på sommaren har man vänt på dygnet. Sover till lunch och är vaken till efter midnatt, gärna långt in på natten. Men något har hänt, jag lever lite kvar i skol-livet och går upp runt åtta. Ibland innan ibland efter. Men alltid innan nio!
Känslan kring detta är skumt. Jag blir dock inte jättetrött på kvällen, som jag kanske borde bli. Men jag saknar den dygnsrytmen lite. Just nu håller jag ju på att packa för att flytta, så mycket behöves göras innan jag börjar jobba vilket är en del av förklaringen. Ser fram emot när jag kan njuta av sommaren på riktigt om ca 2 veckor. Då ska jag ta mig långa sovmornar!! Fast då kanske jag missar solen....hm. Behöver all sol jag kan få nu när jag sitter instängd i en bur.

Inga kommentarer: