måndag, juni 05, 2006

Sinnes söndag!!

Vad är oddsen? frågade vi oss flera gånger igår.
Det var verkligen dagens stora fråga.

Det hela började med yttligare ett tecken på hur liten denna stad är. Min jobbarkompis känner den jag tänkt på under våren, men det som är mest konstigt är hur lång tid det tog oss att komma fram till detta. Jag blev helt hispig när detta framdagades.

Lisse-fest på kvällen. Givetvis med traditionell förfest på Heden medans de andra festade hos Ferm. Mycket folk på Trädgårn, och min favvolåt just nu Boten Anna spelades hela två gånger på uteserveringen. Hahaha stackars alla som jobbade med mig igår som fick höra mig sjunga detta elände.

Har massa smakigt skvaller om vissa. Har lovat dessa att inget säga, så jag säger inget. Men jag påpekar bara att jag vet.....

Sen blev det hemmamatch med någon som var helt oväntad. Vad är oddsen??
Tur att vi båda kunde skratta åt det, speciellt nu i morse när vi inte var lika fulla längre.

Detta betyder att jag nu e helt slut. Att plugga, tvätta, träna och diverse andra saker e inte helt ok idag. Men det ska bli glass med Nadine på Björnen och Lejonet. DET är helt ok!!

=)

Inga kommentarer: