tisdag, juni 06, 2006

Nationaldagen!


Vilken underbar, underbar dag!!
Strålande sol, värme, gröna träd och blågula flaggor som vajar i vinden. Svensk sommar när den är som bäst! Jag blev innerligt stolt när jag vandrade ner för Getebergsäng innan jobbet.
Å vilken dag på jobbet sen! Öppning. SJÄLV!!
Först skulle alla flaggor som Martinsson och Victor sattit upp dokumenteras, så jag höll Andreas sällskap när detta gjordes. Min uppgift? Sällskapsdam! Sen fick jag själv vandra fram och tillbaka i parken och fixa bänkarna och ff-borden för de tre ovannämna killarna låg och sov på lill-kontan. Jag kunde iofs oxå slappat men efter mina motivationskurser i skolan kände jag att nä fan, kan man så ska man! Och jag blev ju lite brunare på kuppen, det blev ju inte de. HA!
Första rasten fick jag tillbringa med.....mig själv =( Men en GT i solen är alltid nice.
Resten av dagen gick väldans snabbt. Lite kyligt blev det framåt slutet. Nån tråkig person har snott min fleece så jag har blivit sjuk igen. Det e inte ok!! Måste ringa nån form av vårdcentral imorn. Det här är inte hållbart längre.
Firade den svenska nationaldagen med vanlijglass med oboy när jag kom hem. Tveklöst sommarens stora hit!
Kanske man ska ta sig lite till......hm!

Bye

P.S fick ett skumt sms imorse 2006-06-06 kl. 06.00 om missat samtal som inte ens ringt. Servern måste ha blivit kapats av djävulen. hahaha.....

Inga kommentarer: