lördag, juni 10, 2006

Låång dag

Igår var det en tröttsam dag, men jag var ändå inte så slut som jag trodde.
Började som vanligt 8.30 i skolan. Hade Project Management hela dagen. Man kan ju inte direkt påstå att det är väldigt motiverande att gå i skolan själv, alla andra klasser har redan sommarlov eller slutat. Det är bara vi och Reklam-klassen kvar.
Hämtade VOR-kläderna, så fina!! Jackan var trots allt ok, men jag ska se om jag kan byta storlek, den kändes en aning liten.
Jobbade 17-00. Faktiskt inte så jobbigt, kanske bara för att jag hade olika uppgifter hela tiden, inte mycket samma. Skyltningen, som jag annars är bäst på, gick sådär när bokstaven E tog slut och vi inte kunde komma in i hallen för att hämta fler. Det löste sig genom att Malena tog de sista och jag och Tullan körde samlingen. Toastäningen gick fort fort fort, nästan fortare än i söndags då vi ändå körde en fest-stäning.
Stod i valet och kvalet att ta taxi hem nu när skatteåtebäringen kommit, men jag tänkte vara duktig och åka kommunalt. Men det fick jag igen direkt. Först var vagnen från Korsvägen nästan en kvart sen så jag missade 17bussen hem. Illa. När jag väl kom till Redbergsplatsen så gick inga vagnar. Jag fick ringa den där taxin. Men det ska jag se till att Västtrafik står för!!

Inga kommentarer: